Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 6 sierpnia 2016

WOKÓŁ STOŁU | AROUND THE TABLE












Szukałam zdjęć tych lamp w rozsypce... jak były brudne, zardzewiałe i ogólnie wzbudzały znaczące zdziwienie u tych, którym mówiłam, że zawisną nad moim stołem. Nie umiem się dokopać.... przez ostatni rok po pierwsze, że robiłam bardzo mało zdjęć, a po drugie wiele z nich przepadało mi bezpowrotnie przez moją zwykłą nonszalancję. Lubię blog za to, że porządkuje trochę historię mojego domu. I części mojego życia. Czasem zaglądam do archiwum, żeby umiejscowić coś w czasie, bo inaczej nie potrafiłabym powiedzieć, czy to wydarzyło się w zeszłym tygodniu, czy może trzy lata temu.... 
Dzisiaj uwieczniam to, co dzieje się wokół mojego stołu. Marzyłam, żeby mieć prawdziwy stół w domu... wcześniej nie było na niego miejsca, a teraz jest sercem całego jednego piętra.



Miłego popołudnia Kochani.
Wyszło słońce, więc może jeszcze uda się wykorzystać sobotnie popołudnie na spacer.
l o v e
a g a
22 komentarze on "WOKÓŁ STOŁU | AROUND THE TABLE"
  1. Przepięknie! <3 Wybacz, że nie napiszę nic bardziej konstruktywnego, rozbudowanego, ale ten jeden epitet zastępuje mi wszystko - opisy, wrażenia itp. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybaczam z przyjemnością :))) He he :)
      Dziękuję Ci serdecznie. Lubię ten kąt, taki środek domu, z którego widać każdy kąt u góry i na dole :)
      Miłego popołudnia Kochana!

      Usuń
  2. Agnieszko a malowałaś te lampy? jeśli tak napiszesz czym. Mam taką jedną małą lampę znalezioną w komórce i chcę wykorzystać, ale muszę ją wcześniej czymś pomalować.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, lampy totalnie odnowione, a malowane w częsciach w lakierni samochodowej :)

      Usuń
    2. No właśnie też tak myślałam, żeby u lakiernika, bo wtedy nie bedzie smug, bo walkiem albo pędzlem nie da rady uzyskać gładkiego efektu.

      Usuń
  3. Przepiękne, nie tylko miejsce, ale i fotografie. Uwielbiam klimat Twoich zdjęć. :) Uściski ślę z Mazur! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne lampy i cudowne całe otoczenie stołu :) Jest pięknie Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam lampa,ja wypatrzyłam thonetowskie krzesło i odpadłam a potem umarłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wokół tego stołu! I ta przestrzeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały ten kontrast czerni i bieli. Lubię te Twoje zdjęcia��pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały ten kontrast czerni i bieli. Lubię te Twoje zdjęcia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia - czy to piękny stół i historia wokół niego czy budowlany bałagan - zawsze miło się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oszołamiający efekt, wygląda to bardzo ciekawie. Czerń to trudny kolor, ale daje niesamowite efekty.

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba było dać znać że szukasz takich lamp - mam ich kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wokół stołu buduje się najpiękniejsze historie - to w końcu jak dla mnie serce domu! Krzesła trochę przypominają TONa. Pozdrowienia Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wreszcie nie biało, uff:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna aranżacja, podobają mi się czarne strefy w mieszkaniach :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie wyglądają te lampy. Lubię klasyczny styl w nowoczesnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba przyznać, że ciekawie wyglądający wystrój wnętrza ;) Te lampy mają bardzo stylowy design, który dodaje dużego uroku całemu wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wnętrze! Lampy faktycznie nadają styl temu wnętrzu. I ta ponadczasowa czerń! Brawo!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature