Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 26 lutego 2016

LOVE WHAT YOU DO


Jakiś ten tydzień niepozorny.... Ledwo się zaczął, a tu już pisze w kalendarzu piątek... Czyli znowu coś przegapiłam. Chyba już inaczej nigdy nie będzie. Szkoda gadać. 
Ważne, że marzec już za pasem i przeprowadzka coraz bliżej. Wprost nie mogę się doczekać. Teraz przede mną mnóstwo wyborów, które będzie widać.... kafle na dół już wybrałam. I nawet już zamówiłam wstępnie półeczkę do toalety....  Teraz muszę wybrać armaturę i ceramikę łazienkową. 
;)










Udanego weekendu!
l o v e
a g a




3 komentarze on "LOVE WHAT YOU DO"
  1. Witam serdecznie! Trudne wybory- bo oferta olbrzymia! W myśl zasady -im mniej tym więcej- uda się na pewno! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas tez pedzi jak szalony. Dobrze, ze czesc wyborow juz za nami I niedlugo bedziemy sie delektowaly kawka na tarasie I czas pewnie zwolni :)
    Pokaz plytki :) ciekawa jestem co wybralas. Usciski A.

    OdpowiedzUsuń
  3. ajć ,ajć czuję dreszczyk emocji :)))) jak to dobrze że mnie wyprzedzasz ..będzie z kogo .....hmmmmm inspirować się :))))))) żartuję oczywiście ,alem strasznie ciekawa tych twoich wyborów :))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature