Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 17 lipca 2015

KADR Z PRACOWNI | WORKSHOP


DZIEŃ DOBRY! WITAJCIE! Ciągle utrzymuje mi się we krwi wysoki poziom adrenaliny związany z ostatnią publikacją na issuu.com. Jakoś życie wydaje mi się piękniejsze, ludzie dobrzy, a praca nie męczy :) Ciekawa jestem, czy przebrnęliście przez artykuł poświęcony mojemu warsztatowi? Jak ten materiał troszkę się odleży, to zdjęcia zamieszczę również na blogu, a tymczasem wklejam parę kadrów z ostatnich dni, czyli taka moja codzienność. A bardziej precyzyjnie to przerwa na kawę, w towarzystwie, co widać po liczbie kubków ;)
Ostatni wysłany w tym tygodniu lampion, to BLACK GIRAFF. Dawno go nie robiłam. A ten projekt tego lata obchodzi już dwa lata! To niesamowite, jak ten czas leci i jak bardzo wsiąknęłam w ten warsztat. 





Miłego dnia Kochani! Dzisiaj znów pogoda na plażowanie idealna. Ja kończę lustro Mosaik i po południu wskakuję do dziecięcego baseniku na ogrodzie :D Będzie niezły... plusk :P He he

NA ZDJĘCIACH:
KUBKI CERAMIKA HANDMADE




L O V E
A G A

PS: chcialam przypomnieć jeszcze tylko, że na instagramie @agnethahome do jutra jeszcze trwa konkurs fotograficzny. Szczegółów szukajcie na moim profilu.

14 komentarzy on "KADR Z PRACOWNI | WORKSHOP"
  1. Oj, chętnie wpadłabym na taką kawkę! A taką maszynkę pamiętam! Skąd takie cudo wytrzasnęłaś? Pamiętam też, że ona wydawała dziwne odgłosy jak stygła czy się nagrzewała, takie trzaski! Miłej pracy! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, maszynka z odzysku i ciągle na chodzie :) A ceramika rzeczywisce jak stygnie to troszkę strzela :)
      Pozdrawiam Doroto!

      Usuń
  2. Piękne warsztatowo-przerwowo-kawowe ujęcia :-) Lampion idealny ! a plusk niech będzie z przytupem, a co ! ;-) Pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kadry z magicznego miejsca... wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracownia z prawdziwą duszą i niesamowitym klimatem!! wspaniała! :) ja mogłabym spędzać tam czas godzinami :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Domek, pracownia, zdjęcia, po prostu piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten lampion. Zdjęcia z pracowni mają swój specyficzny klimat, aż chce się patrzyć i patrzyć...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature