Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 2 stycznia 2014

PLANS

Czas na nowe plany i wyzwania. Zaczęłam od wymiany ściereczek w kuchni, od poprzestawiania wazoników, zdjęcia obrusu, wyniesienia stołu...potem poprzeglądałam parę czasopism, tutaj tylko napomknę, że nieoceniona jest cyfrowa prasa:), bo inaczej skąd wzięłabym kasę na dziesięć kolejnych numerów magazynów wnętrzarskich :P, no i zaczęłam oczywiście meblować, malować ściany, zmieniać obicie kanap i foteli... oczywiście w równie skomplikowanym jak cyfrowy świat, bo we własnej głowie. A potem to już poszło z górki - wyburzanie ścian, poszerzanie pokoi, nadbudówki, kominki, garderoby i inne... Po prostu lawina tegorocznych drobnych planów przybrała jakiś taki marzycielski rozmach i tym oto sposobem, wieczorem, mam w głowie już całkiem pokaźną willę z basenem, hehe :P






Dobra, żarty na bok. Otóż rzeczywiście przejrzałam wczoraj parę inspiracji i mam kilka fajnych pomysłów do realizacji we własnym domu. Wszystko to drobne zmiany, jakiś lifting okien, odświeżenie ścian, kosmetyczne zmiany w naszym domowym biurze. Mam też ciągle niedokończoną sprawę sypialni... Też się nad nią zastanawiam.












Uwielbiam z początkiem roku rozplanowywać sobie drobne remonty i zmiany w moim otoczeniu. Potem jeszcze stopniowo, do wiosny mam czas, żeby je zweryfikować, albo uzbierać na nie środki. Na przykład takie kolekcjonowanie drobnych przedmiotów, to też dla mnie takie sezonowe zajęcie, znajduję sobie motyw przewodni najbliższych miesięcy i staram się go trzymać. Teraz w oko wpadły mi takie domki, a jeden już nawet mam! 





JEŚLI TEŻ SZUKACIE CZEGOŚ PODOBNEGO, PODAJĘ LINKI:
biała poduszka Broste Copenhagen z decorisland.pl
biały stołek Czary z Drewna by Al



No a teraz pozostaje mi stopniowo wcielać noworoczne plany w życie:)
Ale póki co, słodkich snów, niech mi się przyśni wymarzony dom:) I Wam też tego życzę ;) Sweet dreams.... ;)

aga 

PRASA DOSTĘPNA ON-LINE:
LITTLE HAUS
EST2
JEANNE D'ARC LIVING
SIMPLY SCANDINAVIAN
NORDIC DESIGN
ALVHEM23
BATTRE HEM
NIB2
SOFFA
MILK
NYTT ROM
ELLE DECOR
ADORE
RUE MAGAZINE
VILLA2
HEART HOME
HOME MAG
HOUSE DOCTOR JOURNAL
LIVING ETC2
SWEET PAUL
LONNY
SINGULARES


74 komentarze on "PLANS"
  1. Raz w roku któregoś dnia budzę się rozglądam i myślę ... trzeba zmienić kolor ścian - wstaję idę do sklepu - kupuję farby i maluję. Tak to u mnie jest. Nic wcześniej nie planuję - nie umiem. Własnie czuję że zbliża się ten moment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też robię wiele rzeczy bardzo spontanicznie. Tak, jak piszesz- budzę się i wiem, że kolor ścian w sypialni jest nie do zaakceptowania :P hehe :)))

      Usuń
  2. U mnie też będą zmiany w domu. Odkąd mamy to mieszkanie ciągle coś się zmienia, ale teraz będzie tego więcej.

    Już ponad miesiąc temu planowałam kolejny "remoncik", ale z powodów zdrowotnych trzeba było to odsunąć i mam nadzieję, że teraz się uda. Co do inspiracji, to Twój blog jest dla mnie bardzo inspirujący. Tworzysz fantastyczny klimat w domu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesunięcie w czsie czasem wychodzi na dobre, bojest czas, żeby zastanowić się, czy aby na pewni się tego chce:P)) A inspiracje to dobra rzecz, ja znajduję ją wszędzie i chętnie się nią dzielę:)))) Dziękuję Ci pięknie****

      Usuń
  3. spryciara :) najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na efekty Twoich planów, te wille z basenem ach!:) Też mam taki plan, co roku :D
    Jak zwykle oczarowana Twoimi zdjęciami, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić plany:) I lubię je też zmieniać:))) Więc sama jestem ciekawa jak zmienię otoczenie w tym roku:)

      Usuń
  5. Jaki piękny hiacynt ;-) Niech się spełnią te Twoje plany ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choc willa z basenem to plan nieosiągalny, to każda zmiana cieszy i odświeża:))) Też Ci tego życzę:)

      Usuń
  6. Aguniu niech Ci się spełni z całego serca życzę:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, to drobne plany, nie będę rozczarowana jak czegoś z listy nie odhaczę do końca tego roku:) I tak największą frajdę sprawia zawsze samo krzątanie się wokół domu :))) Ściskam Cię serdecznie**** I dziękuję, że wpadasz do mnie:)

      Usuń
  7. Aga no to nic tylko zakasać rękawy i brać się do pracy :)))
    coś czuję, że niebawem znów nas zaskoczysz!
    willa z basenem mówisz? hmmm to jest to! pomarzyć w Nowym roku można, nie? ;)
    dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no budowlańcem nie jestem, ale coś się pomyśli ;)))

      Usuń
  8. Aguś, nie miałam jeszcze okazji ... Wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku! A czytając Twojego dzisiejszego posta życzę Ci realizacji wszystkich Twoich wnętrzarskich planów :) Ps. może podałabyś kilka adresów pism wnętrzarskich on-line do których zaglądasz??
    Pozdrawiam serdecznie
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, Szczęśliwego!!! Czasopisma uzupełniłam już w poście. Korzystam też z apek na iPadzie, gdzie w kiosku szukam darmowych pozycji, tak na przykład Trendenser ma kilka numerów free:)))

      Usuń
    2. Super :) i w ten oto sposób moja lista powiększy się o kilka nowych pozycji. Miłej soboty :)
      J.

      Usuń
  9. oooo każda chyba lubi sobie tak puścić wodze fantazji hihihi ale życzę Ci aby się spełniły - nawet jeśli nie w tym nowym roku, to w którymś najbliższym ;)
    ps Chyba taką samą podłogę będziemy mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe masz plany na nowy rok :) trzymam kciuki, żeby wszystkie się powiodły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) takie drobne ;) Kochana, czy mam już wysyłać? jesteś w domku?

      Usuń
  11. Oj, ja bym sobie balkon dobudowała w takich marzeniach :) Fajnie u Ciebie po Świętach, tak domowo. U mnie bałagan i nie chce nam się nic robić, chyba dopiero odpoczywamy po tym zwariowanym okresie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też bałagan, no i jakoś nie umiem ruszyć z kopyta, ciągle szukam jeszcze wymówek, żeby konkretnie zabrać się do pracy:) A dzisiaj zaczyna się znów długi weekend, więc.... ;) Miłego wypadu***

      Usuń
  12. a swoją drogą widzę, że też lubisz buteleczki aptekarskie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo:))) kupuję albo na starociach, albo w hurtowni chemicznej ;P

      Usuń
    2. w hurtowni chemicznej???? to tak można??? ja moich pół roku na starociowym placu szukałam i jak już w końcu znalazłam to skakałam ze szczęścia jak dzieciak, co mu się tabliczka ulubionej czekolady dostała :)

      Usuń
  13. Willa z basenem...która z nas o tym nie marzy ale niestety nie każdej jest dane ją mieć :) Aguś życzę by te wszystkie marzenia,plany weszły w życie...miały spełnienie...w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Ale pomarzyć można:)))) A z resztą, tak sobie myślę, kto by ten basen czyścił.... więc lepiej sobie nie robić dodatkowej pracy :P

      Usuń
  14. Willa owszem może być ale zamiast basenu piękny ogród. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ja ogród posiadam, więc rozumiem doskonale, to nieocenione latem ;)

      Usuń
  15. Oby wszystko poszło po twojej myśli!
    Będę czekała na efekty ...

    OdpowiedzUsuń
  16. :)))))))))))) ale się uśmiałam :)))) bo właśnie skończyłam swoje kolaże na temat świąt i się rozpisałam jak to mi się projekcja na temat białych ścian ,super drewnianego stołu i krzeseł Eamsa załączyła :))))))))))) ja jak widać małymi kroczkami rozpoczynam ...ostrożnie bez szaleństw :)))))))))) pozdrowionka ....bo to że pięknie i zdjęciowo i pomysłowo to nie muszę dodawać ...albo dodam bo sama lubię jak mnie chwalą ....pięknie ZNOWU !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki*** kto nie lubi :P
      Jakoś tak początek roku skłania do takich rozbuchanych marzeń.... ;)

      Usuń
  17. :) zatem niech się spełniają te marzycielskie plany :)) Ale ma spojrzenie Twoje czarne futro! :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę spełnienia planów, marzeń. Bardzo jestem ciekawa tych zmian, już wiem że pewnie się zachwycę jak zachwycam się do tej pory Twoimi pomysłami i blogiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech się nie tylko śni. Niech się szybko zmaterializuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, no jak się jakiś sponsor znajdzie, to czemu nie ;P

      Usuń
  20. Jak Cię znam to ten dom z basenem był bosski i dopracowany w każdym calu. Ja właśnie też tak często marzę... że mam 100 metrów zamiast 64 ;-). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...nie chciało mi się rano otwierać oczu... śniłabym dalej... ;)))) A metrów mam chyba tyle co Ty ;)

      Usuń
  21. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Ja mam tak samo, 1 stycznia stworzyłam kompletny plan przearanżowania naszego domu, tylko nie wiem, co na to moja rodzina:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja też nie od razu wykładam karty na stół, nikomu nie chcę podnosic ciśnienia ;P

      Usuń
  22. Agus to zycze spelnienia snow - na pewno sie uda :))
    ja z kolei nie planuje nic a przynajmniej dlugofalowo... juz nie...:) rewolucja bedzie dziala sie "na zywo" ;)
    A sypialnia...tak, do tej pory nie mam zaglowka i nieskonczona czeka...wazniejsze byly sprawy :)
    Usciski kochana i ogromne buziaki! :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, wszystko w swoim czasie:) Ale jakiś plan lubię mieć:) I trzymam kciuki za Twoją rewolucję ;)

      Usuń
  23. ja żadnych postanowień miałam nie robić, ale chyba mnie natchnęłaś. Zamarzyło mi się malowanie ściany na szaro w salonie, nowe rolety lub żaluzje w oknach, aranżacja ściany w kącie biurowym, zmontowanie w końcu ramy do lustra w wc... ehhh mogłabym tak długo wymieniać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też o szarym kolorze na ścianach właśnie myślę ;)))) na okno nie umiem się zdecydować czy zasłony, czy materiałowe rolety... :)) Zatem życzę Marto cierpliwości i zapału:))) I mnóstwa pomysłów!

      Usuń
  24. Aguś - bo najważniejsze to przecież gonić króliczka!! :) Znając Twoją konsekwencję i determinację to ta willa z basenem będzie! :) A na pewno będą kolejne genialne zmiany - choć jak dla mnie to Twoje wnętrza są już kompletne i idealne. no wiem, że słodzę, ale co poradzę :P Trzeba mówić co się myśli :P To też jedno z moich noworocznych postanowień, hihihi....zachwyciły mnie absolutnie buteleczki aptekarskie - poluje na takie na targach od roku...chyba pora wybrać się na pierwszą tegoroczną giełdę staroci :)
    Moja lista postanowień tworzy się, dopisuję, skreślam, oceniam szanse na zrealizowanie...pewnie jak zawsze uda się z pewnymi punktami, inne "przejdą' na rok kolejny...znowu :P ale ja uwielbiam planowanie! gorzej z realizacją :)

    notuję adresy do czasopism - bo uzależniłam się od ISUU i katalogów...i choć bardzo kocham prasę tradycyjną, to rosnące ceny czasopism sa przerażające, chyba zamiast wydawać 50-70 zl m-cznie na gazety wolę zainwestować w książki, karnet na siłownię czy kosmetyczkę...och, to będzie ROK ZMIAN :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem, od zmian w tym roku będzie gorąco:) A ponoć to szczęśliwy rok, bo 2+0+1+4 daje szczęśliwą siódemkę ;)))) Oby był taki!
      Tak, tez muszę jeszcze dużą upolowac:)

      Usuń
    2. A odnośnie czasopism - no cóż, nie wspieram zbytnio rynku, bo zdecydowanie wolę on-line niż papierowe - po pierwsze koszty, po drugie - szukam tego co konkretnie mnie interesuje, w necie przewertuję kilka stron i nie mam wyrzutów, że 70% gazety po prostu pomijam, bo mnie nie interesuje. No i mam dostęp do katalogów, czasopism zagranicznych, a one są dla mnie w sumie najwartościowsze, bo daja inne spojrzenie na wnętrze, niż nasze przedruki czy polskie magazyny. I to nie tylko o pisma wnętrzarskie mi chodzi, ale też o fotografię na przykład, o jedzenie, diy... I powiem Ci, że zdecydownie nie umiem znaleźć pisma, które by mi w 100% odpowiadało, ale tak w 90% najbardziej podobają mi się czasopisma, w których w sumie prezentuje się pomysły i domy skandynawskich blogerów:) Na przykład Trendenser czy ten NIB, który wymieniłam u góry. No i Pinterest! A ostatnio Instagram, k†óry tez prze zto, że jest na bieżąco, ciągle podsuwa mi ciekawe pomysły:) Czyli zdecydowanie wygrywa digital press;)
      Ściskam*

      Usuń
    3. Och, ja od dawna siódemkę i jej wielokrotność traktuję jak talizman...moja szczęśliwa liczba to 21 i to na prawdę się sprawdza!

      A gazety...ja byłam fanką czasopism wnętrzarskich, mam ich całe stosy w domu...teraz zauwazam to samo co piszesz...gazety polskie generalnie mielą wciąż to samo....kupuję już tylko Moje mieszkanie, ale to raczej z przyzwyczajenia....dużo więcej inspiracji mam na blogach, pintereście i dzięki ISUU :) A te linki, które wstawiłaś są świetne, delektuję się po jednej gazetce co jakiś czas, ale na dobre zasiądę wieczorem. W końcu przydaje się znielubiony przeze mnie tablet, bo mogę wertować sobie cudne katalogi leżąc z mężem na kanapie, podczas gdy on czyta książkę lub ogląda swoje programy w tv...Choć ostatnio znow wpadłam w szpony ksązek - co mnie bardzo cieszy, bo takie wieczory kocham :)

      Usuń
    4. Ach,a czasopisma ze Szwecji i Norwegii uwielbiam, ale ich ceny są powalające...40 - 50 zł za jedną gazetę! Teraz inwestuję w książki i w siebie :) i pozbywam się nadmiaru rzeczy, co będzie rewolucyjnym dla mnie krokiem, bo naturę mam zbieracza i do wszystkiego przywiązuję się emocjonalnie...hasło na ten rok! MINIMALIZM :) będą wyprzedaże :P

      Usuń
  25. trzymam mocno kciuki za realizacje planów, sliczne te małe brązowe buteleczki i domeczek tez cudny:))

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  26. O jacie... trafiłam yu przez przypadek. .

    I to to jest najfajniejszy przypadek w tym tygodniu. Tu jest po prostu cudownie. Masz genialny gust a zdjęcia są obłędnie cudowne. Będę u Ciebie bardzo często. Liczę ns dobrą kawę i ciacho :):);) pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ewo, czuj się swobodnie:)))) I dziękuję za Twoje miłe słowa ;*

      Usuń
  27. dobry plan, to już połowa sukcesu, wiesz marzeniom trzeba często pomóc...;))działaj kochana!;) ja już w myślach urządziłam nasze przyszłe mieszkanie, którego jeszcze nie mamy hehe ale co tam za marzenia nie karają;)
    moim największym zbiorem inspiracji jest zdecydowanie pinterest, ostatnio próbuję rozpracować tumblr ;))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doczekasz się Kochana:))) A wtedy to dopiero będzie się działo:))))

      Usuń
  28. jak ja lubie Twoje zdjęcia, to z kocurkiem genialne!
    Aguś powodzenia w wszelkich zamiarach, niech cieszą jak najwięcej i przynoszą satysfakcje:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki* trudno go uchwycić, bo jak na niego patrzę to on zaraz szuka komtaktu i nie usiedzi spokojnie :)

      Usuń
  29. Aga ...i ja takie plany zrobiłam ,ze wczoraj to juz prawie sypialnie przenosiłam do innego pokoju ...:)))
    Duzo dobrego w Nowym Roku :) Ja dzisiaj mam detox i to ostry :))) kisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzę, że to zbiorowe halucynacje jakieś...:P

      Usuń
  30. Ho, Ho!!! jakie plany ! i te mniej i te bardziej realne :-)) ja tez właśnie kupilam folię do zabezpieczenia przy malowaniu... oj, będzie sie działo ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzenia nie kosztują:))) No to jeszcze wałek, farba i czekam :)

      Usuń
  31. jakie żarty , jakie żarty ja sie pytam! ;) ja mam tak samo i serio te wewnątrz głowne instalacje domowe traktuje., bo wiekszosc udaje mi sie potem zrealizowac.. i tez mam klika planów wiekszych i mniejszych na ten rok :) oby nam sie udały :D

    OdpowiedzUsuń
  32. To Twój dom nie jest idealny? Naprawdę nie? Ja bym u siebie zmieniła jakieś 70% na pewno, ale u mnie to co innego.
    Dzięki za garść pięknych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) zabawne:) Nie, idealny to in na pewno nie jest, ale robię co mogę, hehe:))))

      Usuń
  33. Życzę realizacji noworocznych planów. Tu bloger Krzysztof, dodaję Twój blog do prowadzonego przeze mnie katalogu blogów o projektowaniu - http://najlepsi-projektanci.blogspot.com/. Liczę na więcej ciekawych wpisów i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, dzięki, tylko żaden ze mnie projektant :P raczej chyba broszka wnętrzarska ;)))

      Usuń
  34. Witaj Aguś w Nowym Roku :)
    Rozumiem Cię doskonale, bo w mojej głowie również mnóstwo pomysłów na nasze wnętrza. mam nadzieję że 2014 będzie łaskawszy w ich realizacjach niż 2013 :)
    Dzięki wielkie za linki do czasopism. Cudne inspiracje można w nich znaleźć :)
    Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature