Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 31 października 2012

HALLOWEEN IDEAS

Strrrrasznego Halloween Wam życzę :)))









love
agnieszka n.
16 komentarzy on "HALLOWEEN IDEAS"
  1. Skąd masz te białe dynie???

    Czy one występują w naturze?

    Witches fingers zajebiste. Jeszcze bym je w czekoladzie przy paznokciu umoczyła, co by brud imitowała.

    EEE...ochyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z mojego ogródka:)) zabawne, bo odmiana nazywa sie Baby Boo:)))

      A z tą czekoladą, no zawaliłam, rzeczywiście byłoby pięknie:))))))mniami.....

      Usuń
    2. Nie przejmuj się i tak są ohydne :)

      A dyniom nigdy nie przestanę się dziwić póki na własne oczy ich nie zobaczę :)

      Usuń
  2. jak ja kocham te Twoje dynie ♥ a paluchy są straszliwe - też rozbiłam takie z dziećmi :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa... aż strrrach się baać!! ;))) Super!... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko gdy zobaczyłam te paluchy pomyślałam - okropieństwo, alle przeciez o to właśnie chodzi:) Oj udało się Tobie postraszyć, udało.
    Zaś te mini dyńki naprawdę są ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuuuuuuuuuu ale te paluchy naprawde są straszne;)hehehe:)pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te paluchy beda mi sie snic po nocach..brrr!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy żadne blogowe fotki nie wywołały we mnie takich emocji.....zostajesz mistrzem emocji:) Paluchy i dynie suppppperrrr strrrraszne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) nie ma to jak dawka adrenaliny ;PP
      pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature